6 powodów, dla których warto korzystać z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta w Higma Service

Autor: Higma Service

Zaległe zadania, brak czasu, nowe oczekiwania od przełożonych i współpracowników… W pracy ciągle brakuje nam czasu na to, aby spokojnie realizować swoje obowiązki. Z pomocą przychodzą nam narzędzia i aplikacje, dzięki którym zmodyfikujemy nasze działania i oszczędzimy czas. Jednym z takich narzędzi jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK), które oferuje swoim klientom Higma Service. To nowoczesny kanał usprawniający obsługę klientów i samodzielną realizację zadań związanych z zamówieniami produktów. Klient otrzymuje wiele innych korzyści, a najważniejszą z nich jest ułatwienie sobie pracy.

1.Złóż zamówienie, kiedy tylko chcesz!
Nie ogranicza cię czas i nawet miejsce. Nie musisz martwić się późną porą, bo nie zdążyłeś skontaktować się z przedstawicielem handlowym w godzinach pracy. Nie spóźnisz się z zamówieniem i produkty dojdą na czas, jeśli skorzystasz z eBOK. Zamówienie możesz złożyć o każdej porze. Wystarczy tylko dostęp do internetu. Dodatkowym plusem jest również dostęp do faktur i dokumentów. Możesz zalogować się na konto, gdzie jest dostępna cała historia zamówień i pobrać potrzebny dokument o każdej porze dnia i nocy.

2.Oszczędność czasu
Szybki dostęp do informacji i danych. Klient, który loguje się do eBOK ma dostęp do bazy ponad 5000 artykułów. Może sprawdzać ich stan oraz dostępność i na podstawie tych danych złożyć zamówienie, które od razu trafi do realizacji. Nie musisz szukać kodów produktów w mailach, notatnikach czy przeglądać katalogów producentów. Z pomocą przyjdą również opcje Ostatnio kupione i Ostatnio przeglądane produkty, dzięki którym szybko sprawdzisz towar, który cię interesuje.

3.Większa kontrola
Oszczędność czasu oznacza dla nas wiele funkcji w jednym narzędziu, dlatego w eBOK umieściliśmy również możliwość składania reklamacji oraz zgłoszeń serwisowych. Wszystko w ramach jednego panelu, gdzie można monitorować przebieg zamówień, ofert, reklamacji i zgłoszeń serwisowych. Dla klienta oznacza to większą kontrolę nad całym procesem bez angażowania dodatkowych narzędzi pracy takich jak mail, telefon, kalendarz, notatki i przypomnienia. Wszystko w jednym bardzo intuicyjnym narzędziu.

4.Nowe rozwiązania dostępne tylko dla wybranych
Klienci składający samodzielne zamówienia z eBOK będą mogli skorzystać z rabatów i akcji promocyjnych przygotowanych specjalnie dla nich! Premiujemy firmy, które korzystają z nowoczesnych narzędzi i pragną ułatwiać sobie pracę. Po zalogowaniu szukaj informacji w zakładce Prezentacje. Tam będziemy informować o najnowszych produktach, nowych rozwiązaniach i personalizowanych rabatach.

5.Zapytaj o lepszą cenę
Poprzez eBOK możesz otrzymać większe rabaty i lepsze ceny, wystarczy tylko wysłać zapytanie o nową ofertę do przedstawiciela handlowego. Służy do tego zakładka Oferty. Na podstawie przygotowanej listy produktów handlowiec zadecyduje, jakiego dodatkowego rabatu może ci udzielić. Jeśli potrzebujesz spotkania z przedstawicielem, możesz je również zamówić poprzez eBOK. W siedzibie twojej firmy, o wyznaczonej godzinie i we wskazanym dniu odwiedzi cię przypisany twojemu regionowi przedstawiciel handlowy. Wykorzystaj do tego opcję Panel wizyt.

6.Optymalizacja kosztów
To, co najważniejsze dla każdej firmy. Utrzymując tę samą jakość produktów, możesz w sposób widoczny zoptymalizować ponoszone koszty. Stała współpraca z Higma Service oraz korzystanie z eBOK to cały pakiet możliwości, dzięki którym możesz zmniejszyć wysokość faktur! W eBOK masz dostęp do całej historii zamówień oraz możesz sprawdzić i wygenerować faktury w formacie PDF. A otrzymane dane z powodzeniem wykorzystać do raportów i statystyk.

Nie pamiętasz hasła i loginu do swojego eBOK? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 315 198.