7 powodów, dla których warto skorzystać z usługi Dobry Skład

Autor: Higma Service

Szukasz rozwiązania, które pomoże zoptymalizować technologię sprzątania w Twojej firmie i sprawi, że wszystkie potrzebne produkty będą zawsze pod ręką? Nie chcesz się martwić o składanie zamówień i o to, czy dostawa przyjdzie na czas? Masz dosyć mnożących się faktur?

Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Do swojej oferty wprowadziliśmy usługę Dobry Skład, czyli magazyn skrojony na miarę Twoich potrzeb!

Czym jest Dobry Skład?

Dobry Skład to przestrzeń magazynowa, którą udostępniasz naszej firmie, abyśmy mogli zadbać o jej zatowarowanie. Określasz konkretne produkty i ich ilości, a my regularnie je dostarczamy. Wykonując prace porządkowe, możesz pobierać z magazynu wszystkie potrzebne środki, a zapłacisz tylko za te, które zużyjesz. Zużyte produkty uzupełnimy na początku miesiąca tak, abyś mógł bez przeszkód kontynuować swoją pracę.

Magazyn funkcjonujący w ten sposób nazwaliśmy Dobry Skład. Chcieliśmy wykorzystać bogactwo znaczeń słowa „skład”, które oznacza zarówno „miejsce magazynowania towarów”, jak i „zbiór składników”. Jesteśmy bowiem pewni, że dzięki naszej usłudze stworzysz magazyn, którego zawartość dopasujesz do swoich potrzeb i będzie zawierał jedynie dobre składniki.

Dobry Skład to rozwiązanie, które z pewnością sprawdzi się w sieciach hoteli, szpitalach, zakładach produkcyjnych (zarówno spożywczych, jak i przemysłowych), centrach biurowych czy parkach rozrywki. Sprawdź, dlaczego warto!

7 powodów, dla których warto skorzystać z usługi Dobry Skład

1. Magazyn dopasowujesz do swoich rzeczywistych potrzeb

To Ty decydujesz, jakie produkty i w jakich ilościach mają znaleźć się w magazynie. Od momentu, w którym przekażesz nam swoją listę oczekiwań, to my dbamy o regularne uzupełnianie zużytych produktów, a Ty możesz spokojnie wykonywać swoją pracę. Oczywiście jeśli będziesz chciał dokonać zmian w początkowo zgłoszonym przez siebie zapotrzebowaniu, możesz to zrobić na koniec cyklu rozliczeniowego lub raz w miesiącu (w dowolnym jego momencie) zgłosić zamówienie interwencyjne. To Ty najlepiej znasz swój biznes i jeśli okaże się, że rzeczywiste zużycie jest inne, możesz dokonać modyfikacji – dodasz lub usuniesz produkty oraz zmienisz ich ilości, a my dopasujemy dostawę do Twoich rzeczywistych potrzeb.

2. Produkty masz zawsze pod ręką

W tak stworzonym magazynie produkty masz zawsze pod ręką, gotowe do użycia. Zapomnij o sytuacjach, w których kończy się papier toaletowy czy płyn do maszynowego mycia naczyń, a Ty nie możesz kontynuować swojej pracy bez narażenia się na obniżenie standardu usług. Od teraz to my dbamy o stan Twojego magazynu, a Ty w dowolnym momencie możesz pobrać z niego potrzebne produkty, nie martwiąc się, że czegoś zabraknie.

3. Zachowujesz ciągłość pracy i najwyższe standardy usług

Mając produkty zawsze pod ręką, eliminujesz przestoje, które mogłyby zaistnieć w przypadku, gdy chcesz wykonać prace porządkowe na obiekcie, ale właśnie skończyły się środki czystości. Nie dopuszczasz do sytuacji, w której goście mogliby być niezadowoleni ze standardu proponowanego przez hotel czy park rozrywki.

4. Płacisz tylko za to, co zużywasz

Nie musisz już wydawać środków finansowych na samodzielne tworzenie zapasów i trzymanie produktów w pogotowiu. W proponowanym przez nas modelu to my zaopatrujemy Twój magazyn i dbamy, żeby niczego w nim nie zabrakło. Ty zapłacisz jedynie za te produkty, które faktycznie z niego pobierzesz. Na koniec miesiąca wypełnisz dokument, który pozwoli nam określić Twoje zużycie, a następnie otrzymasz fakturę wyłącznie za zużyte środki. Brakujące towary automatycznie uzupełnimy do ilości wskazanych przez Ciebie na początku.

5. Otrzymujesz tylko jedną fakturę

Zgadza się. Otrzymasz tylko jedną fakturę, w której uwzględnimy wyłącznie zużyte produkty. Zapomnij o mnożących się dokumentach zakupowych spowodowanych domawianiem brakującego asortymentu.

6. Oszczędzasz czas i pieniądze

Ograniczasz nakłady na kontrolowanie zapasów i realizację procesu zakupowego, bo to my dbamy o uzupełnianie zużytych środków i realizowanie dostaw na czas. Nie musisz angażować dodatkowych osób po to, by pilnowały stanów magazynowych i odpowiadały za zamawianie brakujących produktów.

7. Stawiasz na bezbłędny proces zamówieniowy

Możesz spać spokojnie, bo od teraz nikt już nie pomyli się przy składaniu zamówienia. Dobry Skład to stały asortyment produktów, które określasz w umowie. To my odpowiadamy za automatyczne uzupełnianie go do wymaganego poziomu – nikt nie musi już realizować dodatkowych zamówień i monitorować ich poprawności.

Skontaktuj się z nami!

Dobry Skład to odpowiedź na wyzwania, które stawia przed Tobą Twój biznes? Skontaktuj się z naszym Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży, by poznać szczegóły oferty. Przeprowadzimy Cię przez proces przygotowania magazynu, pomożemy wybrać odpowiednie produkty i odpowiednio Cię przeszkolimy. Do swojej dyspozycji będziesz mieć osobę odpowiedzialną za wdrażanie rozwiązania w Twojej firmie.

Bądź na bieżąco!

Nasz newsletter to m.in. informacje o promocjach, wartościowe artykuły branżowe i produktowe. Wiadomości wysyłamy maksymalnie 2 razy w miesiącu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości drogą elektroniczną.

 

Bądź na bieżąco!

Nasz newsletter to m.in. informacje o promocjach, wartościowe artykuły branżowe i produktowe. Wiadomości wysyłamy maksymalnie 2 razy w miesiącu.

Wyrażam zgode na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości drogą elektroniczną.