Poznaj nas!

Higma Service jest obecna na rynku utrzymania czystości i higieny od 1998 roku. 2018 był rokiem jubileuszowym – świętowaliśmy 20-lecie działalności. Początkowo działalność firmy skupiała się na terenie miasta Opola, dziś jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań na terenie całego kraju.

Na przestrzeni kilkunastu lat ugruntowała się nasza pozycja na rynku. Współpracujemy z takimi markami jak Tork, Diversey, Taski, Vermop, Vileda, 3M, DebStoko, AeraMax i Warmtec. W 2018 roku wprowadziliśmy do oferty czterech nowych dostawców: Werner&Mertz, Nilfisk, Vileda i Warmtec. Dzięki konsekwentnym działaniom możemy oferować klientom produkty zróżnicowane i dopasowane do potrzeb, specyfiki branży czy rozwiązujące konkretne problemy. Nasza firma to obecnie 73 pracowników, 27 samochodów, 25 tys. dokumentów miesięcznie.

 Misja, wizja i wartości w Higma Service

W Higma Service koncentrujemy się na kliencie. Naszym celem jest dostarczenie nowoczesnych i kompleksowych rozwiązań w zakresie czystości i higieny, zawsze w odniesieniu do potrzeb. Chcemy być liderem w branży poprzez budowanie partnerskich relacji z Klientem, wzbudzanie poczucia dumy w naszych pracownikach oraz dbałość o systematyczny rozwój. Wiemy, że rozwój firmy napędzają wartościowi ludzie, dlatego chcemy budować zespół zadowolonych pracowników. Więcej o misji, wizji i wartościach możesz przeczytać tutaj.

Nasz zespół

Jak wygląda codzienność w Higma Service? Zobacz kilka ujęć opowiadających o naszej firmie.

Komunikacja w firmie

W codziennej komunikacji wykorzystujemy narzędzie, które pomaga nam publikować najważniejsze informacje, wymieniać się plikami, tworzyć tematyczne grupy. Mamy wszystko w jednym miejscu! Wszystkim pracownikom ułatwia to pracę, można tam załatwić praktycznie wszystko: od kadrowych spraw, po marketingowe i sprzedażowe. Dla nowych pracowników to również duże ułatwienie, gdyż platforma komunikacyjna pozwala nowym osobom znaleźć szybko informacje, poznać pracowników i strukturę firmy oraz zobaczyć, jak na co dzień pracujemy. W Higma Service stawiamy na jasne zasady, transparentność i płynną komunikację wewnętrzną.

Nasza firma – aktualności

Wszystkiego dowiesz się ze strony Aktualności. Tutaj publikujemy najnowsze informacje dotyczące firmy takie jak nagrody, wyróżnienia czy informacje produktowe. To miejsce, w którym pokazujemy również, co dzieje się w firmie, jakie wydarzenia organizujemy dla pracowników. Tutaj zobaczysz, jak wygląda praca w Higma Service. Co warto zobaczyć? Dzień Pracownika Higma Service, Piknik z okazji 20 lat Higma Service. Zajrzyj również na profil firmowy na FB – tutaj także publikujemy codzienne aktualności 🙂

Benefity – co oferujemy pracownikom?

Co dla Ciebie jest ważne? Wiemy, że każdy jest inny i zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest stabilność i odpowiednia motywacja. W Higmie będziesz się dobrze czuł, tutaj celebrujemy wiele miłych momentów np. Dzień Czekolady, Dzień Kawy, Owocowe Środy czy Dzień Pracownika Higma Service. Realizując strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, która dotyczy 4 obszarów: praktyk w miejscu pracy, środowiska naturalnego, uczciwych praktyk operacyjnych oraz zagadnień konsumenckich, dbamy również o nasz zespół. Wiemy, że rozwój pracowników napędza wzrost całej organizacji, dlatego każdy z zespołu ma możliwość uczestnictwa w szkoleniach stanowiskowych lub kompetencyjnych. Dla ceniących sport i ekologię, mamy wiatę rowerową tuż obok firmy. Co jeszcze możemy zaoferować?

  • Pracę w stabilnej i rzetelnej organizacji, która działa ponad 20 lat na rynku
  • Umowę o pracę na pełen etat – nie ma okresu próbnego!
  • Wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia zasadniczego, premii regulaminowej, dodatku stażowego oraz premii zadaniowej oraz uznaniowej – o szczegółach dowiesz się już na pierwszym spotkaniu!
  • Na początku pracy szkolenie wprowadzające oraz możliwość uczestnictwa w szkoleniach kompetencyjnych i stanowiskowych
  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (paczki dla dzieci, prezent na urodziny i święta itp.)
  • Wyjazdy integracyjne, pikniki rodzinne i inne wydarzenia organizowane dla pracowników (Owocowe środy, Dzień Czekolady, Dzień Kawy, Dzień Pracownika Higma Service i wiele innych)
  • Elastyczne godziny pracy – cenimy sobie filozofię work-life balance!
  • Możliwość korzystania z telefonu służbowego do celów prywatnych
  • Możliwość ubezpieczenia grupowego oraz korzystania z pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach

Zobacz, jak świętowaliśmy Dzień Kobiet i Mężczyzn w Higma Service 🙂

Rekrutacja w Higma Service

Ogłoszenia na wolne stanowiska pracy publikujemy na portalach rekrutacyjnych oraz na naszej stronie internetowej i profilach społecznościowych. Skoro trafiłeś tutaj, to w kilku krokach opiszemy, jak wygląda proces rekrutacji.

Rekrutacja jest trzyetapowa

I etap – Publikacja ogłoszenia i analiza otrzymanych aplikacji

Zaczyna się od publikacji ogłoszenia, w odpowiedzi na które kandydaci przesyłają swoje aplikacje (CV i list motywacyjny). Na tym etapie informujemy, że będziemy kontaktować się z osobami, których aplikacje spełniają nasze oczekiwania na danym stanowisku. W zależności od sytuacji ten etap może trwać do 30 dni. Po tym etapie, wybrane osoby zostają poinformowane telefonicznie o spotkaniu rekrutacyjnym, zostaje przekazany termin i miejsce spotkania.

II etap – Pierwsze spotkanie rekrutacyjne

Na spotkaniu zazwyczaj obecny jest szef działu, w którym docelowo będzie pracował kandydat oraz osoba z Działu Kadr (Specjalista ds. HR). Na tym etapie spośród zaproszonych na spotkanie osób wybierane są te, które najbardziej spełniają oczekiwania firmy i przyszłego przełożonego, posiadają odpowiednie umiejętności i predyspozycje zbieżne z wymaganiami danego stanowiska. Będziemy pytać o Twoje doświadczenie, umiejętności, znajomość branży. Będziesz mógł przedstawić się, pochwalić się sukcesami i opisać swoje mocne strony. Nasze rozmowy rekrutacyjne nie są wypytywaniem o Twoje  CV, mają na celu prawdziwe poznanie Twojej osoby , Twoich kompetencji i doświadczenia , osobowości , motywatorów, demotywatorów  oraz pasji.

Zostaniesz także poinformowany o zasadach pracy w naszej firmie. Z pewnością znajdzie się czas na Twoje pytania. Otrzymasz ogólne informacje dotyczące stanowiska pracy oraz zasad wynagradzania. Po tym spotkaniu, do 14 dni, przekażemy informację, czy jesteś w kolejnym etapie czy dziękujemy za udział w procesie rekrutacji.

III etap – Drugie spotkanie rekrutacyjne

To spotkanie, na które są zapraszane osoby, które zostały wybrane w II etapie. Spotkasz się raz jeszcze z przyszłym, bezpośrednim przełożonym. Możesz zostać poproszony o przygotowanie prezentacji produktowej, przeprowadzenie analizy, zaprezentowanie rozwiązania sytuacji. Po tym etapie zostanie podjęta decyzja o zatrudnieniu. W ciągu 7 dni otrzymasz odpowiedź. W przypadku otrzymania i przyjęcia przez Ciebie propozycji, nasz Dział Kadr skontaktuje się z Tobą i ustali formalności potrzebne do zatrudnienia. W międzyczasie otrzymasz plan wdrożenia, który obejmuje badania lekarskie, szkolenie BHP, wdrożenie w obowiązki na stanowisku pracy, szkolenia itp. A potem… Witamy na pokładzie! 🙂

Wdrożenie do pracy

Kolejne dni w naszej firmie to czas Twojego wdrożenia – stajesz się częścią naszej organizacji, nabywasz wiedzę i niezbędne umiejętności do samodzielnej pracy. Oczekujemy od Ciebie zaangażowania, chęci i motywacji .

My z kolei obiecujemy zrobić wszystko, by Twoje zaangażowanie i motywacja utrzymywały się na wysokim poziomie.

Pierwsze dni spędzisz na poznawaniu naszej firmy, opowiemy Ci o kulturze organizacyjnej: jak się do siebie zwracamy, czy drzwi Prezesa stoją otworem? a także jaki mamy styl pracy i wiele innych ciekawych rzeczy.

Podpisanie umowy o pracę z Twoją osobą  jest dla nas początkiem budowania relacji, które chcielibyśmy , aby przekształciły się w efektywną i satysfakcjonującą współpracę.

 

Aktualne ogłoszenia o pracę

Tutaj znajdziesz odnośniki do aktualnych ogłoszeń o pracę. Jeżeli w danym momencie nie prowadzimy rekrutacji, możesz nam przesłać swoje CV poprzez formularz kontaktowy, w którym określisz, w jakim charakterze chciałbyś pracować lub w jakim dziale. W przypadku prowadzenia rekrutacji skorzystamy z przesłanych materiałów.

Technik Serwisu