Zmieniamy się dla Was czyli nowa struktura organizacyjna Higma Service

Autor: Higma Service

Nasza firma rozpoczęła Nowy Rok z nową strukturą Działu Sprzedaży. A wszystko po to, by być jeszcze bliżej Was! Zmiana naszej struktury powoduje jeszcze łatwiejszy kontakt z naszym zespołem i większą efektywność.

W chwili obecnej Dział Sprzedaży to m.in. 15 Regionalnych Kierowników Sprzedaży, którzy będą z zaangażowaniem działali w poszczególnych województwach.

Poniżej prezentujemy podział regionów sprzedaży Higma Service i kontakty do poszczególnych Regionalnych Kierowników Sprzedaży:

Przypominamy, że zamówienia można także składać poprzez Biuro Obsługi Klienta, korzystając z naszej infolinii dostępnej pod numerem telefonu 801 315 198. Wybierając ten numer, połączysz się z konsultantem, który pomoże Ci nie tylko przy złożeniu zamówienia, ale doradzi także w wyborze produktów i technologii. Nasi pracownicy odbierają telefony w dni robocze od 8:00 – 16:00.

Zapraszamy także do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klientów (eBOK). Jest to narzędzie, które umożliwia składanie zamówień online 24/7. Nie musisz martwić się o porę dnia, oszczędzasz czas i optymalizujesz koszty! O eBOK wspominaliśmy już w innym artykule, opisującym korzyści wynikające z elektronicznych sposobów składania zamówień.

Logujesz się w eBOK po raz pierwszy? Napotkałeś problemy? Chcesz dowiedzieć się więcej? W tych kwestiach z całą pewnością pomoże wspomniane wyżej Biuro Obsługi Klienta. Czekamy na Twoje pytania!