Od lokalnej działalności do ogólnopolskiego lidera
Na rynku obecni jesteśmy od 1998 roku. Od początku działamy jako dystrybutor profesjonalnych rozwiązań do utrzymania czystości w firmach, biurach i instytucjach. Firma przeszła transformację z lokalnie działającej jednoosobowej działalności gospodarczej na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, która obsługuje teren całego kraju.
Specjalizujemy się w dystrybucji profesjonalnych rozwiązań do utrzymania czystości. Dzięki wyselekcjonowanej gamie produktów naszymi klientami są firmy oraz przedsiębiorstwa z różnych sektorów m.in. ochrony zdrowia, produkcji i przemysłu czy hotelarstwa i gastronomii. Z powodzeniem współpracujemy także z firmami sprzątającymi w całym kraju. Jesteśmy laureatem wielu prestiżowych nagród ( m.in. Diamenty Forbesa, Gazele Biznesu).
Misją firmy jest:
Dostarczać nowoczesne i kompleksowe rozwiązania w zakresie czystości i higieny
W odniesieniu do potrzeb zawsze wyprzedzać oczekiwania partnerów
Być liderem w branży poprzez:
budowanie partnerskich relacji z klientem
wzbudzanie poczucia dumy w naszych pracownikach
systematyczny rozwój
Celem naszych działań jest bycie wiodącym dostawcą kompleksowych rozwiązań do utrzymania czystości i higieny.
Nasze wartości określają to, jak funkcjonujemy
Zawsze dążyć do zadowolenia i satysfakcji partnerów
Zawsze stawiać sobie cele i dążyć do ich realizacji
Działamy zespołowo i postępujemy etycznie
Zaufanie i wysoki poziom obsługi klientów
Nasi Regionalni Kierownicy Sprzedaży to wykwalifikowani profesjonaliści, którzy dysponują głęboką wiedzą i doświadczeniem w swojej dziedzinie. Są w stanie dopasować precyzyjne i skuteczne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb zróżnicowanych klientów. Wraz z Działem Obsługi Klienta są odpowiedzialni za przyjmowanie i realizację zamówień, a także za koordynację logistyczną, aby zapewnić terminowe dostarczenie produktów.
Znamy się na tym, co robimy!
Zamówienia można składać przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, 24 godziny na dobę.