Ogólne Warunki Współpracy Handlowej z Klientem
- Higma Service Sp. z o. o. zobowiązuje się dostarczać Klientowi produkty objęte ofertą handlową, na podstawie przyjętych do realizacji zamówień w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze lub w terminie tym potwierdzić termin realizacji zamówienia.
- Termin realizacji uzależniony może być w szczególności od statusu logistycznego jaki w danym momencie posiada produkt. Podstawowe statusy logistyczne produktów: „A” – zawsze dostępny, „B” – sprawdź dostępność, „C” – produkt na indywidualne zamówienie.
- Ceny produktów sprzedawanych Klientowi przez Higma Service Sp. z o. o. określa cennik produktów Higma Service Sp. z o.o. lub indywidualna oferta cenowa. Wszelkie dane o cenach oferowanych produktów i szczegółowych warunkach współpracy handlowej przeznaczone są dla Klienta tylko i wyłącznie dla celów związanych z zakupem produktów od Higma Service Sp. z o.o.
- Higma Service Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby ceny produktów aktualizowane były nie częściej niż raz w roku lub/i każdorazowo w wyniku zmian cen produktów i usług dokonywanych przez Producentów i Dostawców. Informację o zmianie cennika Higma Service zobowiązana jest publikować na stronie higma-service.pl, w zakładce Aktualności, z minimum 14 dniowym wyprzedzeniem.
- Na fakturze sprzedaży Higma Service Sp. z o.o. określa formę i termin płatności, a Klient zobowiązany jest do przestrzegania terminu płatności.
- Higma Service Sp z o.o. ma prawo do wstrzymania dalszej sprzedaży i dostaw produktów Klientowi, w przypadku, gdy ten zalegał będzie z płatnościami wobec Higma Service Sp. z o.o. O fakcie wstrzymania sprzedaży i dostawy produktów Higma Service. Sp. z o. o. poinformuje Klienta.
- Zamówienia składane przez Klienta winny zawierać wskazanie: asortymentu i ilości produktów w jednostkach sprzedaży realizowanych przez Higma Service Sp. z o.o.
- Miejsca dostawy, lokalizacja wraz z danymi kontaktowymi i teleadresowymi Klient przekaże Higma Service Sp. z o.o. w celu prawidłowej realizacji zamówienia.
- Zamówienia składane przez Klienta przyjmowane będą przez eBOK, telefonicznie, drogą elektroniczną lub przez pracownika Higma Service Sp. z o.o..
- W Higma Service Sp. z o.o. nie obowiązuje minimum logistyczne realizowanego zamówienia Klienta.
- Dostawa do Klienta o wartości poniżej 369,00 zł brutto realizowana jest na koszt Klienta. Opłata za realizację zamówienia wynosi 20,00 zł brutto.
- Klient przy odbiorze zamówionych produktów zobowiązany jest do dokonania ich kontroli.
- W przypadku stwierdzenia braków lub niezgodności z dokumentem dostawy towaru Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji w terminie do 24 godzin od momentu otrzymania dostawy.
- W przypadku stwierdzenia wad jakościowych towaru Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji w terminie do 24 godzin od momentu ujawnienia wady.
- W przypadku wad powstałych z winy Higma Service Sp. z o.o., reklamacja w tym odbiór, wymiana towarów realizowana jest na koszt Higma Service Sp. z o.o.
- Higma Service Sp. z o.o. zobowiązuje się rozpatrzyć powstałą reklamację w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji z wyłączeniem reklamacji produktów wymagających interwencji producenta.
- Zwroty towarów niezawinione przez Higma Service Sp. z o.o. dokonywane przez Klienta przyjmowane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia dokonania zakupu na koszt Klienta.
- Każdorazowe dokonanie zwrotu towaru wymaga potwierdzenia w Higma Service Sp. z o.o. terminu i formy dokonania zwrotu.
- Zwroty produktów uszkodzonych (w tym opakowanie), niekompletnych, realizowanych na zamówienie indywidualne w tym towarów o statusie „C” i nieuzgodnione nie będą przyjmowane.
- W celu spełnienia wymogu posiadania dokumentacji, o której mowa w art.29a ust 13 ustawy o VAT, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji skutkującego wystawieniem faktury korygującej „in minus” klient każdorazowo otrzyma drogą mailową komunikat o uznaniu reklamacji z odnośnikiem zawierającym szczegóły zgłoszenia oraz numerem wystawionego dokumentu korygującego. Informacja ta stanowi dokument potwierdzający uzgodnienie warunków, o którym mowa w Art.29a ust 13 ustawy o VAT (dotyczy udokumentowania uzgodnionych z nabywcą warunków obniżenia podstawy opodatkowania).
- Higma Service Sp. z o.o. będzie przekazywać Klientowi informacje o akcjach promocyjnych.
- Higma Service Sp. z o.o. na życzenie Klienta zobowiązuje się do udostępniania Klientowi wszelkiego rodzaju materiałów informacyjnych o produktach w szczególności kart charakterystyki, opisów produktów i instrukcji użytkowania.
- Higma Service Sp. z o.o. ma prawo wprowadzić dodatkowe warunki współpracy handlowej i sprzedaży dla niektórych produktów wynikające z wymagań narzuconych przez Producentów lub wynikających z właściwości produktu. Każdorazowo takie uzgodnienia wymagają zgody Klienta potwierdzonej w formie pisemnej.
- Higma Service Sp. z o.o. na życzenie Klienta zobowiązuje się do prowadzenia szkoleń pracowników Klienta w zakresie używania i stosowania dostarczonych produktów.
- Higma Service Sp. z o.o. na życzenie Klienta zobowiązuje się do prowadzenia okresowych audytów kontrolnych z właściwego wykorzystania produktów jeżeli Klient umożliwi przeprowadzenia takich audytów.
- W zależności od potrzeb i specyfiki Klienta możliwe jest prowadzenie wizyt dodatkowych, interwencyjnych w uzgodnionym pomiędzy stronami zakresie i terminie określanym z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem.
- Osobą odpowiedzialną ze strony Higma Service Sp. z o.o. za realizację postanowień niniejszych Ogólnych Warunków Współpracy Handlowej jest dedykowany w regionie pracownik Działu Sprzedaży. Aktualne dane osobowe wraz z określeniem danych kontaktowych dostępne są na stronie higma-service.pl w zakładce Mapa Regionów Sprzedaży.
- Higma Service Sp. z o.o. i Klient zobowiązani są do zachowania w ścisłej tajemnicy wszelkich informacji handlowych i organizacyjnych powziętych w trakcie realizacji współpracy zarówno w okresie jej obowiązywania jak i przez dwa lata po jej ustaniu.
- Każdorazowe ustalenie indywidualnych warunków współpracy handlowej wymaga zawarcia stosownej umowy pomiędzy Higma Service Sp. z o.o. a Klientem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszych Ogólnych Warunkach Współpracy Handlowej mają zastosowanie postanowienia zawarte w umowie pomiędzy Higma Service Sp. z o.o. a Klientem i/lub przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Ewentualne spory powstające w trakcie współpracy Higma Service Sp. z o.o. i Klient będą starali się rozstrzygać na drodze polubownej. W przypadku niemożności osiągnięcia porozumienia poddadzą je pod rozstrzygnięcie Sądowi Powszechnemu, właściwemu dla siedziby Powoda.
- Pozyskane i przetwarzane przez Higma Service Sp. z o.o. w celu prawidłowej realizacji obsługi Klienta dane osobowe podlegają ochronie w ramach obowiązujących przepisów prawnych w tym Polityką Ochrony Danych Osobowych obowiązującą w Higma Service Sp. z o.o.