Jak można składać zamówienia?
Klienci Higma Service mogą składać swoje zamówienia, wybierając jeden z 3 sposobów: kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta, kontakt z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży oraz złożenie zamówienia drogą elektroniczna czyli poprzez wysłanie wiadomości e-mail czy złożenie zamówienia z wykorzystaniem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK. Dla klientów sieciowych posiadamy rozwiązania w postaci dedykowanych platform.
Jak wygląda zespół w Dziale Obsługi Klienta?
Dział Obsługi Klienta w Higma Service to miejsce, gdzie klienci mogą składać zamówienia za pomocą telefonu, mogą również poprosić o pomoc w wyborze produktów i technologii. Konsultantki zawsze profesjonalnie doradzają, jakie produkty będą najlepiej dopasowane do potrzeb klienta. Tutaj odbywa się również wsparcie w zakresie zamawiania produktów online czyli poprzez Elektroniczne biuro Obsługi Klienta. Dziewczyny zakładają konta oraz pomagają w razie problemów w realizacji zamówień. Z DOK załatwisz również sprawy związane z fakturami i reklamacjami. Z Działem Obsługi Klienta można kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-16:00 pod numerem 801 315 198.
Każda konsultantka jest przypisana do określonego regionu. W skład zespołu DOK wchodzą:
- Justyna Kliszewska – 609 911 050 (region: pomorski),
- Kamila Gawlik – 609 959 545 (region: kujawsko-pomorski),
- Ewa Kamińska – 609 213 909 (region: śląski, mazowiecki),
- Sylwia Pękala – 512 870 520 (region: opolski),
- Katarzyna Jaworska – 505 225 004 (region: dolnośląski, zachodniopomorski),
- Anna Świderska – 511 918 401 (region: małopolsko-podkarpacki, łódzki),
- Aldona Karabin – 505 224 871 (region: świętokrzyskie, wielkopolsko -lubuskie, warmińsko-mazurskie i podlaskie).