Poznaj Dział Obsługi Klienta w Higma Service!

Autor: Higma Service

Jak można składać zamówienia?

Klienci Higma Service mogą składać swoje zamówienia, wybierając jeden z 3 sposobów: kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta, kontakt z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży oraz złożenie zamówienia drogą elektroniczna czyli poprzez wysłanie wiadomości e-mail czy złożenie zamówienia z wykorzystaniem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK. Dla klientów sieciowych posiadamy rozwiązania w postaci dedykowanych platform.

Jak wygląda zespół w Biurze Obsługi Klienta?

Dział Obsługi Klienta w Higma Service to miejsce, gdzie klienci mogą składać zamówienia za pomocą telefonu, mogą również poprosić o pomoc w wyborze produktów i technologii. Konsultantki zawsze profesjonalnie doradzają, jakie produkty będą najlepiej dopasowane do potrzeb klienta. Tutaj odbywa się również wsparcie w zakresie zamawiania produktów online czyli poprzez Elektroniczne biuro Obsługi Klienta. Dziewczyny zakładają konta oraz pomagają w razie problemów w realizacji zamówień. Z DOK załatwisz również sprawy związane z fakturami i reklamacjami. Z Działem Obsługi Klienta można kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-16:00 pod numerem 801 315 198.

Każda konsultantka  jest przypisana do określonego regionu. W skład zespołu BOK wchodzą:

  • Monika Posor – 609 911 050 (region: pomorski),
  • Kamila Gawlik – 609 959 545 (region: kujawsko-pomorski),
  • Ewa Kamińska 609 213 909 (regiony: śląski, świętokrzysko-mazowiecko-lubelski),
  • Sylwia Pękala – 512 870 520  (regiony: opolski, lubusko-wielkopolski, podlasko-warmińsko-mazurski),
  • Katarzyna Jaworska – 505 225 004 (regiony: dolnośląski, zachodniopomorski),
  • Anna Świderska 511 918 401 (regiony: małopolsko-podkarpacki, łódzki),