Higma Service

Relacja z Finału Mistrzostw Świata w myciu rąk

26 listopada 2019 odbył się Finał Mistrzostw Świata w myciu rąk! Być może pamiętacie, że zwycięzcami konkursu organizowanego w ramach kampanii została grupa z Przedszkola przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Brodnicy Górnej (woj. pomorskie). Z wynikami konkursu możesz zapoznać się pod tym linkiem. A dziś przed nami relacja z finału kampanii, której Ambasadorem był Kazimierz Mazur!

Konkurs dla Małych Mistrzów

Przedszkole przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Brodnicy Górnej z pasją zaangażowało się w organizowany przez nas konkurs. Trwał on od września 2018 do czerwca 2019. Co trzeba było zrobić? Grupy przedszkolne miały za zadanie przygotować zajęcia na podstawie materiałów edukacyjnych ze strony Akademii Czystości i przesłać nam relację. Bardzo wiele przedszkoli przygotowało wyjątkowo interesujące zajęcia, w wyniku czego komisja konkursowa stała przed niełatwym zadaniem. Relacje robiły duże wrażenie! Przy ocenie brano pod uwagę kreatywność i zaangażowanie przedszkolaków. Z pewnością jesteś ciekaw, co przygotowała grupa z Brodnicy Górnej – filmik zrealizowany przez zwycięzców możesz obejrzeć tutaj. Ponadto dołączamy także filmik Kazimierza Mazura, Ambasadora kampanii, który niestety nie mógł uczestniczyć w finale, jednak przygotował dla Mistrzów małą niespodziankę.

 

Relacja z Finału Mistrzostw Świata w myciu rąk

Ze względu na mistrzowski tytuł przedszkolaków z Brodnicy Górnej, tym razem to oni pokazywali organizatorom kampanii, jak poprawnie zadbać o higienę rąk. Oczywiście nasi mali Mistrzowie poradzili sobie doskonale! Co godne uwagi, choć minęło już trochę czasu, wszystko świetnie pamiętali ze swoich wiosennych zajęć. Dzieci sprawdzały też przy pomocy lampy UV, jak przenoszą się zarazki. Podczas zajęć towarzyszyły nam również Brudki, czyli postaci kampanii, w formie kolorowanek wielkoformatowych. Oczywiście nie byłoby prawdziwego finału bez słodkiego poczęstunku. 😉

Bardzo miłym gestem było przygotowane przez zwycięską grupę, wspaniałe tablo, w którym znalazły się zdjęcia z konkursowych zajęć. Dziękujemy!

Na zakończenie zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji:

 

Kampania organizowana była przez firmę Higma Service, w partnerstwie z marką Tork. Patronatem honorowym objęły ją: Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych, Polskie Stowarzyszenie Pielęgniarek Epidemiologicznych oraz Fundacja Lubimy Działać. Natomiast patronat medialny zapewniły TVP2 oraz portal Kampanie Społeczne.

Podobne wpisy