Współpraca Suntago – Park of Poland z Higma Service. Wywiad z Tomaszem Postek, Dyrektorem Operacyjnym.

Autor: Higma Service

Zastanawiasz się, jak może przebiegać współpraca biznesowa z Higma Service? Zobacz, co mówi na ten temat jeden z naszych największych klientów. Zapraszamy do lektury wywiadu z Tomaszem Postek, Dyrektorem Operacyjnym w Suntago – Park of Poland.

Higma Service: Realizacja tak dużej inwestycji jak Suntago – Park of Poland to pod wieloma względami nie lada wyzwanie. Jakie czynniki były decydujące przy doborze partnerów do współpracy przy projekcie?

Tomasz Postek: Nie był to łatwy wybór. Tak naprawdę na samym początku zdaliśmy sobie sprawę że nie będzie nam łatwo znaleźć partnerów spełniających najwyższe standardy współpracy, szczególnie przy tak dużej skali projektu, jakim jest Suntago. Koncept Park of Poland, a w tym też Park Wodny Suntago, to specyficzny i wymagający rodzaj biznesu. Wielkość przedsięwzięcia tak naprawdę od samego początku wymagała skierowania poszukiwań w stronę podmiotów mających mocną i stabilną pozycję oraz których renoma i niezawodność zostały potwierdzone przez rynek. Dlatego nie ukrywam, że podczas wielogodzinnych spotkań z przeróżnymi firmami i negocjacji, jakie były prowadzone, zwracaliśmy uwagę na wiele aspektów m.in. takich jak profesjonalizm, skuteczność proponowanych rozwiązań czy też niestandardowe podejście do współpracy. Myślę, że były to kluczowe czynniki decydujące o ostatecznym wyborze partnerów.

HS: Rozumiem, że aspekty, o których Pan wspomniał były również decydujące przy doborze firmy Higma Service jako dostawcy w obszarze wyposażenia w systemy higieniczne do mydła, papieru, ręczników papierowych, a także produktów do sprzątania?

T.P.: Zdecydowanie tak. Można powiedzieć, że decyzja, którą podejmowaliśmy była kompleksowa i składało się na nią sporo detali. Sam proces wyboru był dość żmudny, ponieważ bardzo długo zastanawialiśmy się nad odpowiednim dostawcą dozowników do higieny na nasz obiekt. Braliśmy pod uwagę wszystkie dostępne rozwiązania na rynku, pamiętając przy tym, że jednym z największych wyzwań, przed jakim stoimy, jest zapewnienie najwyższego standardu higieny. Dochodzi do tego również zarządzanie czystością w takich obszarach jak gastronomia, części wspólne dedykowane dla naszych gości (m.in. toalety), ale także obszar wewnętrzny przeznaczony dla naszych pracowników. Mając z tyłu głowy to, jak bardzo ważna jest kwestia higieny, szczególnie jeśli chodzi o obiekty basenowe, a już na marginesie mówiąc – szczególnie w czasach pandemii, wzięliśmy pod uwagę najlepszy możliwy wybór.

HS: Czy goście chętnie korzystają z dostępnych rozwiązań higienicznych?

T.P.: Jeśli mowa o odbiorze naszych gości, to jest on bardzo pozytywny. Myślę, że jest to istotne dla każdego użytkownika toalet czy punktów higienicznych w obiektach, aby dostępne dozowniki i systemy były czyste, higieniczne i sprawne. Środki higieniczne powinny być dozowane w sposób przyjemny, odpowiedni i umiarkowany. Wspominam o tym, bo wielokrotnie zdarzało mi się w innych obiektach wyciągać pół paczki ręczników papierowych na raz. Dla mnie to problem ekonomiczny, ale dla kogoś innego może to być kwestia wpływająca na ogólną ocenę danego miejsca.

HS: Nawiązując do kwestii COVID-19, otwarcie Suntago miało miejsce w lutym, tuż przed wybuchem pandemii. Co istotne, Państwa oferta odpowiada na potrzeby najmłodszych i tych starszych gości. Jak w tej sytuacji sprawdziły się rozwiązania, w które wyposażyła Państwa Higma Service? Czy goście, mając świadomość zagrożenia koronawirusem, wykazują zaangażowanie w dbałość o higienę i tym samym o bezpieczeństwo innych osób?

T.P.: Sytuacja epidemiczna związana z COVID-19, w jakiej znajdujemy się już od dłuższego czasu, spowodowała zamknięcie naszego obiektu na ponad 3 miesiące i rzeczywiście był to niefortunny czas. Wydarzyło się to praktycznie zaraz po długo wyczekiwanym otwarciu i nie ukrywam, że spowodowało kryzys i straty finansowe. Natomiast dużą naszą rolą była praca u podstaw, przy współpracy ze środowiskiem wodnym, Ministerstwem Rozwoju oraz Głównym Inspektoratem Sanitarnym. Wszystko po to, by opracować zasady bezpiecznego powrotu do pracy. Nie była to droga łatwa – bardziej wyboista i wymagająca. I jak już szczęśliwie doprowadziła nas do finalnych rozwiązań wytycznych sanitarnych, to podjęliśmy się natychmiastowych kroków, aby je wdrożyć.

I nie będę ukrywał, że współpraca z Higma Service była tu bardzo istotna i zaprocentowała szybkimi rozwiązaniami. Otrzymaliśmy wsparcie w postaci dodatkowych stacji do dezynfekcji rąk i zestawów płynów czyszcząco-dezynfekujących, z którymi nie było łatwo na rynku. Mamy tego świadomość, bo wiele obiektów wracało do pracy w tym samym czasie, więc to zapotrzebowanie skokowo wzrosło. Mogliśmy liczyć również na wsparcie merytoryczne, związane z podwyższeniem standardów codziennej pracy. Jeśli zaś chodzi o zainteresowanie gości kwestią bezpieczeństwa pod kątem COVID-u w naszym obiekcie, to mogę powiedzieć, że codziennie trafiają do nas pytania o standardy, procedury czy oraz sposób utrzymania czystości. Widać, że jest to istotny element, a dbałość o higienę jest potrzebą na każdym kroku. Co istotne, rozwiązania, które zostały nam zaproponowane przez naszego dostawcę i partnera, Higma Service, każdego dnia pozwalają naszym gościom czuć się tutaj bezpiecznie.